sekolah....

Arinie ntah kenapa terasa nk menconteng sesuatu dalam blog nie...
mood tetiba rasa rajin plak..hihihihii.. 
nk dijadikan cerita..
semalam boleh plak si manja aku bercerita pasal cikgu kat sekolah dia yang suka sangat bergaya..hurm..dulu time aku sekolah masa umur aku baya2 si manja rasanya aku x penah pulak nk berciter pasal cikgu kat mak.. takut nati mak report kat cikgu takut kat cikgu sbb cikgu garang tp...budak2 zaman skrang nie berani.. ckp cikgu pun dimain2 kan nya.. hurm..
Dulu masa zaman aku sekolah..punyalah takut kalo x siap homework..takut kena rotan. n  x berani buat perangai sebb takut cikgu denda ngn report kat mak abah.. kalo dh cikgu report sure kena plak ngn  mk ngn abah.. berganda ganda sakitnya.. 
Zaman skrang nie.. terbalik pulak.. cikgu plak yg takut..kalo tersalah denda sure kena tindakan undang2 ngn mak bapak murid2..
macam2 la.. conclusionnya.. jgn mudah mmbuat keputusan tanpa usul periksa.. takut nanti ada yang menderita..:p



2 comments:

  1. Zaman sekolah dulu suka tengok cikgu2 yg pakai kasut tinggi.
    Ahaks.

    ReplyDelete
  2. Manja saya skrung nie pun suka gak tengok kasut ngn handbag cikgu dia... tu yg hari2 duk story pasal gaya cikgu dia... hihihi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...