alone lagi...

Sunyi sepi xde kawan2 nk menyembang....hurm...semalam tetiba plak si manja pekerja baru mintak nk balik, x sihat katanye...kesian  jugak...nak xnk semalam kena stay back smpai 9 mlm huhuwawa.... arinie belum tau lg nasib, ntah2 kena stay back lg..huhuhuhu xnk xnk...nk balik awal.
kadang2 hati sering jer memberontak...kenapa la dlm segala hal, selalu aku jer yg kena...huhuhu
mungking aku nie staff yg bagus dan senang di suruh padahal sakit hati xde saper yg tahu...
bukan nk cakap aku nie bagus tp...dalam semua hal aku yg kena take over sampai lubang tandas  tersumbat pun aku yg kena...kalo aku xde..lingkup kut syarikat nie...tetiba jadi jahat plak..hihihii... tp xper setiap perbuatan yg ikhlas akan dibalas kebaikan janji kiter ikhlas dlm melakukan sesuatu pekerjaan...apa yang penting "ikhlas" dlm rentak wonderpet.. hihihi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...